EU health chiefs pull apart ultra-processed food warnings: Studies warning of increased heart attack and stroke risk should be ‘considered with caution’
EU health chiefs have warned studies on ultra-processed foods claiming they can be seriously damaging your health, should be ‘considered with caution’. Read More
Reading Time: < 1 minuteThe time of day when you eat could make a big difference to health results from intermittent fasting, scientists say. Read More
Reading Time: < 1 minuteA study led by experts at University College London (UCL) and University College London Hospitals NHS Foundation Trust (UCLH) found that avoiding ultra-processed…
Subscribe to our Blog
Let's stay in touch. Subscribe to our blog and get our best content in your inbox.